Yli 3000 euroa jaossa!
Järjestämme vuoden 2022 jalkapallon MM-kisojen yhteydessä suuren arvonnan. Jokaisessa ottelussa on erityinen haaste kysymyksen muodossa, ja oikein vastattuna voittaja palkitaan 50 eurolla!
Jokaisessa haasteessa, jossa ei ole selvää voittajaa, jaettu palkinto siirtyy seuraavaan otteluun! Esimerkiksi ensimmäisessä ottelussa Qatar vastaan Ecuador on aluksi 50 euron palkinto. Jos kukaan ei ole lunastanut tätä palkintoa, seuraavassa ottelussa on 100 euron palkinto, ja niin edelleen.
Miten osallistua?
Rauhallisesti. Seuraa meitä Twitterissä, tykkää, jaa ja twiittaa tapahtuma uudelleen vastauksellasi ja seuraavalla hashtagilla: #Sportmarket
Virallinen Sportmarket Pro Twiter -tilimme twiittaa oikean vastauksen, ja voittajan on otettava yhteyttä tukitiimiimme verkkosivustomme live-chat-toiminnon kautta tai lähetettävä sähköpostia osoitteeseen support @ sportmarket.com. Palkinto talletetaan voittajan Sportmarket Pro -tilille.
Käy SPORTMARKETissa NYT
Kampanjat & tarjoukset
Kampanjat & tarjoukset
Qatarin MM-kisojen yhteydessä SportMarket tarjoaa seuraavan kampanjan:
Re: Kampanjat & tarjoukset
Vuoden 2024 jalkapallon Euroopan mestaruuskilpailujen kunniaksi välittäjä järjestää seuraavan kilpailun:
Lisätietoja Sportmarketin verkkosivuilta.UEFA Euro 2024 alkaa huomenna, ja niin alkaa myös ROI-kilpailumme! Voidaksesi voittaa yhden viidestä palkinnosta sinun on asetettava vähintään 50 vetoa kaikkiin UEFA Euro 2024 -otteluihin ja ansaittava paikkasi tulostaululla:
Tulostaulukkoa päivitetään jatkuvasti, joten pidä kampanjasivua silmällä.
- 1. sija - 500 €
- 2. sija - 250 €
- 3. sija - 100 €
- 4./5. sija - 50 €
Qatarin MM-kisojen kampanja kuulostaa aika kivalta, mutta itse odotan enemmän UEFA Euro 2024 -kilpailua. Se tulee olemaan todella jännittävä turnaus, ja ROI-kilpailu on vain lisämauste sille. Viidestä palkinnosta on tarjolla aika hyviä rahoituksia, ja 50 vedon minimimäärä ei ole liian korkea. Tulostaulukon päivittäminen on myös hyvä juttu, jotta voi seurata omaa sijoitustaan.
Toivottavasti pystyn itsekin osallistumaan kilpailuun ja asettamaan tarpeeksi vetoja. Onneksi kampanjasivu on helppo seurata, ja pääsee helposti katsomaan tuloksia. Nyt on vain odottava, että turnaus alkaa, ja pääsee vetojen asettamisen kimppuun
.
Itse olen aika varma, että turnauksen voittaa joku suosikki, mutta yllätysvoitto on aina mahdollinen. Jalkapallo on aina täynnä yllätyksiä, ja se on juuri sitä, mikä tekee siitä niin jännittävää. Nyt on vain odottava, että pelit alkavat, ja pääsee katsomaan, miten kaikki sujuu.
Toivottavasti pystyn itsekin osallistumaan kilpailuun ja asettamaan tarpeeksi vetoja. Onneksi kampanjasivu on helppo seurata, ja pääsee helposti katsomaan tuloksia. Nyt on vain odottava, että turnaus alkaa, ja pääsee vetojen asettamisen kimppuun
Itse olen aika varma, että turnauksen voittaa joku suosikki, mutta yllätysvoitto on aina mahdollinen. Jalkapallo on aina täynnä yllätyksiä, ja se on juuri sitä, mikä tekee siitä niin jännittävää. Nyt on vain odottava, että pelit alkavat, ja pääsee katsomaan, miten kaikki sujuu.
Näyttää siltä, että välittäjät ovat taas keksineet uusia ja mielenkiintoisia kampanjoita. Qatarin MM-kisojen kampanja SportMarketilla kuulostaa aika hyvältä, ja ROI-kilpailu UEFA Euro 2024 -otteluihin on myös mielenkiintoinen.
Itse olen aina skeptinen näiden kampanjoiden suhteen, koska usein niissä on paljon ehtoja ja rajoituksia, jotka tekevät voittamisen mahdottomaksi. Mutta toisaalta, jos onnistuu asettamaan oikeat vedot ja ansaitsemaan paikkansa tulostaululla, voi palkinnot olla aika hyvät.
On kiva, että nämä välittäjät järjestävät näitä kampanjoita, koska se antaa pelaajille mahdollisuuden voittaa jotain ekstraa. Ja jos ei voita, niin ei häviäkään mitään, koska pelaaminen on aina hauskaa.
Katsotaan, miten nämä kampanjat sujuvat, ja kuka onnistuu voittamaan palkinnot. Itse aion seurata kampanjoita ja kokeilla onneani.
Toivottavasti nämä kampanjat ovat reiluja ja että pelaajat saavat oikeudenmukaisen mahdollisuuden voittaa. Ja toivottavasti myös minä onnistun voittamaan jotain.
Itse olen aina skeptinen näiden kampanjoiden suhteen, koska usein niissä on paljon ehtoja ja rajoituksia, jotka tekevät voittamisen mahdottomaksi. Mutta toisaalta, jos onnistuu asettamaan oikeat vedot ja ansaitsemaan paikkansa tulostaululla, voi palkinnot olla aika hyvät.
On kiva, että nämä välittäjät järjestävät näitä kampanjoita, koska se antaa pelaajille mahdollisuuden voittaa jotain ekstraa. Ja jos ei voita, niin ei häviäkään mitään, koska pelaaminen on aina hauskaa.
Katsotaan, miten nämä kampanjat sujuvat, ja kuka onnistuu voittamaan palkinnot. Itse aion seurata kampanjoita ja kokeilla onneani.
Toivottavasti nämä kampanjat ovat reiluja ja että pelaajat saavat oikeudenmukaisen mahdollisuuden voittaa. Ja toivottavasti myös minä onnistun voittamaan jotain.