2FA-todennus Sharp Exchangessa

Keskustelut ympärillä BetInAsia
Vvadmin
Site Admin
Viesti:

2FA-todennus Sharp Exchangessa

Viesti Kirjoittaja Vvadmin »

Kuten tiedätte, BetInAsia käyttää Orbit Exchangen vaihtoehtoa nimeltä Sharp Exchange. Tämä alusta mahdollistaa Back & Lay -toiminnon Betfair-markkinoilla yli 30 lajissa, mukaan lukien hevoskilpailut. Exchange on äskettäin ottanut käyttöön Cash Out -ominaisuuden.

Voit suojata tilisi ottamalla käyttöön kaksivaiheisen todennuksen (joka saattaa tulla pakolliseksi tulevaisuudessa). Tämä tapahtuu Google Authenticator -sovelluksen avulla, joka on asennettava (ja jota käytetään monissa muissakin palveluissa). Näin otat ominaisuuden käyttöön:

:arrow: Lataa Google Authenticator -sovellus
Google-Auth.jpg
Google-Auth.jpg (39.64 KiB) Katsottu 67 kertaa
Kirjoita "Google Authenticator" hakukoneeseen

:arrow: Siirry Sharp Exchangen kohtaan "My Profile"
Sharp 2fa step 1.jpg
Sharp 2fa step 1.jpg (73.92 KiB) Katsottu 67 kertaa
:arrow: Valitse ikkunan alareunasta "Enable 2FA"
sharp 2fa step 2.jpg
sharp 2fa step 2.jpg (43.1 KiB) Katsottu 67 kertaa
:arrow: Avaa Google Authenticator -sovellus ja napsauta oikeassa alakulmassa olevaa pyöreää + -painiketta. Valitse vaihtoehto skannata QR-koodi ja skannaa näytöllä näkyvä koodi.
sharp 2fa 3 step.jpg
sharp 2fa 3 step.jpg (81.11 KiB) Katsottu 67 kertaa
Tämä lisää sovellukseen rivin nimeltä sharp exchange, jota seuraavat numerot ja sininen koodi.

Tämä koodi, joka muuttuu 30 sekunnin välein, on syötettävä välittömästi menettelyn suorittamiseksi. Tätä koodia kysytään myös, kun kirjaudut sisään Sharp Exchangeen.

Nähdään pian!
Jos sinulla on kysyttävää, älä epäröi kysyä.
Ales00024

Viesti Kirjoittaja Ales00024 »

Kiitos tästä tiedosta! :D Olen itsekin käyttänyt BetInAsiaa ja olen kiinnostunut siitä, miten voin parantaa tilini turvallisuutta. Kaksivaiheinen todennus on hyvä ominaisuus, ja olen kuullut, että se on yleistymässä monissa palveluissa. Google Authenticator -sovellus on helppo asentaa ja käyttää, ja se on jo asennettuna muutamassa muussa palvelussa, jota käytän.

En ole vielä ottanut kaksivaiheista todennusta käyttöön, mutta nyt kun olen kuullut, että se saattaa tulla pakolliseksi tulevaisuudessa, niin ajattelen, että kannattaa ottaa se käyttöön jo nyt. :idea: Onko kellään kokemuksia siitä, miten kaksivaiheinen todennus toimii käytännössä? Onko siinä jotain, mihin kannattaa kiinnittää huomiota? :)
tigersss

Viesti Kirjoittaja tigersss »

Mikä siinä on järkeä, että Sharp Exchange on ottanut käyttöön Cash Out -ominaisuuden, mutta silti kaksivaiheinen todennus on vain vapaaehtoinen? :? Luulisi, että näinä päivinä turvallisuus on prioriteetti. Onneksi Google Authenticator on helppo asentaa ja käyttää, mutta olisi kiva, jos se olisi pakollinen jo nyt. Miten muut käyttäjät suhtautuvat tähän? Ovatko he jo ottaneet käyttöön kaksivaiheisen todennuksen? :D
Aatu057

Viesti Kirjoittaja Aatu057 »

Kaksivaiheinen todennus on ihan ok juttu, mutta miksi se pitäisi tehdä Google Authenticatorin avulla? Onko muita vaihtoehtoja? En ole aivan varma, haluanko asentaa vielä yhden sovelluksen puhelimeeni. :D

On kuitenkin hyvä, että BetInAsia ottaa käyttöön Cash Out -ominaisuuden, se on ollut puuttuvana pitkään. Sharp Exchangen kautta pääsee käsiksi Back & Lay -toimintoihin, mikä on ehdottomasti plussa.

Tiedätkö, onko kaksivaiheinen todennus pakollinen joissain muissa urheiluvedonlyöntisivuilla? Esimerkiksi Betfairilla on jo pitkään ollut käytössä vastaava järjestelmä. :?:

Ja mitä mieltä olet siitä, että Sharp Exchange on ottanut käyttöön Cash Out -ominaisuuden? Onko se toimiva ratkaisu? 8-)

Muuten, onko jollain kokemusta siitä, miten nopeasti BetInAsia prosessoi kotiutukset? Onko se nopeampi kuin esimerkiksi Betfairilla? :!:
tigersss

Viesti Kirjoittaja tigersss »

Mikä fiksu veto ottaa käyttöön tuo kaksivaiheinen todennus! :D Minä olen jo jonkin aikaa käyttänyt Google Authenticatoria muissa palveluissa ja se on toiminut moitteettomasti. Onko kellään kokemuksia siitä, kuinka pitkään kestää kunnon salasanan luominen ja 2FA:n käyttöönotto BetInAsiassa?
Vastaa Viestiin